kenaLi dIri Ku..... ape2 yg berLaku.....
LifE muSt g0 On.........chiLl.........

Saturday, April 27, 2013

aKU SaYang dyE....

CINTA... benar kata 0rg..cinta itu mmg buta...even byk kali terluka, ttap jatuh cinta...
aku xpnh serik pun...xtau nape...p kali ney, aku harapkan hubungan ney kekal smpai ble2...
byk bnde aku pelajari....byk bnde aku perlu saba...byk bnde aku perlu ubah...
aku sayang dye....syg sngat2..........
aku akan berusaha utk cinta kali ney...
seandainya aku tersungkur agi..aku rebah....aku pasrah utk segalanya...
aku hanya mampu d0akn yg terbaek utk dye...
aku hanya inginkan dye bhgia bersama dgn 0rg yg dye syg....
yg mmpu jge dye...sayangi dye...
AKU SAYANG DYE............

h0pe mem0ry ney ade smpai ble2...mungkin dye dh xigt...p kte akn igt smpai ble2...


No comments:

Post a Comment